Bepanthen

I slutet av november fick jag hem ett paket från Buzzador, där jag skulle få testa en salva som passar hela familjen. Jag fick hem en tub med 30 gram Bepanthen-salva samt några småprover att ge bort till släkt, vänner och bekanta.
 
Nu har vi testat salvan, både jag och barnen. Jag tycker att den är helt okej både till barnen och till mig som har torreksem på händerna. Det blir som en skyddande hinna när man har använt den. Tycker man inte om att bli kladdig om händerna så är den inget för er.Den återfuktar okej, inte den bästa jag har testat, men heller inte den sämsta. Skulle jag då köpa den?Nja, jag vet faktiskt inte.Vi använder stora mängder salva här hemma, så om den finns eller kommer att finnas i pumpflaska, så kanske. Men annars tror jag tyvärr inte det, eftersom en liten tub kommer ta slut på några dagar.

Kommentera här: