God fortsättning

God fortsättning på er där ute! Här hemma hos oss har det gått i ett sedan dagarna innan julafton. Barnen har gått på jullov och kommer inte börja föris förrän 10 januari. Lillebror har lärt sig gå en vecka innan 10 månadersdagen, så han knatar mest omkring med saker i händerna.
 
Julafton då? Jo den började med julfrukost och julbad innan Selmas saga och paketöppning. Sen åkte vi vidare till min bror med familj.
 
Hos bror min, väntade en gigantisk jullunch med allt som hör julbordet till. Sen tittade vi på Kalle Anka och hans vänner och kusinerna lekte, när det helt plötsligt knackade på dörren.
 
Tomten hade hittat till oss och kom med några paket till barnen. När tomten sedan gått så delade vi ut resten av paketen som låg under granen. Även jag hade varit snäll och fick ett paket av min familj.
 
I år blev det en väldigt lugn jul, vilket jag tror att barnen uppskattade. Jag gjorde det i alla fall.
 
 
 

Kommentera här: