Ett försök till julkort

Idag skulle jag försöka få till ett bra julkort på alla tre barnen. Kravet var absolut inte att det var perfekt, eftersom sådana kort kan vara lite krångligt att få till. Speciellt om man är ensam vuxen och ska försöka få barnen att sitta still och samtidigt titta åt ungefär samma håll. Så nej, kravet var bara att få till ett enda bra kort.
 
Men det slutade med att lillemannen kröp iväg och sen gick de stora och la sig på låtsas för de började leka julafton istället. Sen när det "vaknade" så skulle de såklart öppna paketen som tomten hade lämnat under granen. Och då undrade så klart Noah varför båda två låg i sängen.
 
Det är tur att jag har några helger på mig att försöka få till ett nytt julkort om jag inte blir nöjd med något av dem jag tog innan barnen började leka.

Kommentera här: