POMPdeLUX-beställningen

För ett tag sen hade jag homeshopping från POMPdeLux, och självklart passade jag på att fylla på barnens garderober.
Här provar Leeah årets modell på fleecetröjan. I år fick det bli en mörkblå till henne. Fleecetröjorna är helt underbart mjuka och hon använder dem väldigt ofta.
 
Här är resten av hennes beställning. Ett par mörkblå byxor med guldstänk. En grå tröja med guldglitter, som tyvärr inte syns så bra på bild samt baddräkt och nya strumpbyxor. Jag måste säga att jag nog inte har hittat några bättre strumpbyxor.
 
Noah fick bara några kläder. Två tröjor och ett par shorts till sommaren. Jag tycker verkligen om enkelheten och de fina trycken i kollektionen. Sen är det även tummen upp för kvalitén!
 
Max fick lite sommarkläder, men det blev lite fel i storleken så jag fick returnera dem för att få en större storlek. Det är också ett stort plus att PompDeLux har gratis frakt vid byte.

Kommentera här: