Redo för hösten

~ inlägget innehåller annonslänkar ~
 
Den här veckan har det märkts att hösten är på ingång, även fast vissa dagar har varit så varma att barnen gått till skolan i både shorts och kortärmad tröja. Jag tycker att det är lite skönt att den friska höstluften är här, men värmen kan få stanna ett litet tag till. Noah är ialla fall redo för kyligare höstdagar nu. Då han bara hde för stora kläder, så köpte jag förra veckan en fodrad skaloverall, sen har vi plockat fram Leeahs gamla kavatskor och mössorna köpte jag i våras. Lite nya vantar behöver jag dock köpa till alla tre barnen.
 
Jag såg förresten att Polarn o. Pyret just nu har 25% rabatt på både galonkläder och gummistövlar, ett tips om ni behöver fylla på till barnen. (Erbjudandet gäller dig som är eller blir medlem, både i butik och online t.o.m. 11/9).

Kommentera här: