Teknikens under.

Det är morgnar som den här som jag undrar vart mig bror är när jag behöver honom. Nu har visst hela bloggen bytt utseende fast jag inte har gjort någonting. Eftersom jocke har designat hemsidor så vet jag att han klarar av lite bloggdesign. Men han har inte tid att hjälpa mig när ajg behöver det. Och jag vet inte om det är för tidigt att ringa honom nu på morgonen. Antingen så sover han eller så jobbar, så svarar gör han säkert inte ändå.

Nu väntar jag på att klockan ska springa iväg lite, så att jag får åka till farmor. Jag ska dit och fika lite och så klart lämna tillbaka några saftflaskor som jag lånat för länge sen. Några jeans som behöver lagas får också förlja med. Sedan bär det av till IKEA. Jag blev galen igår när jag skulle hänga in lite kläder i Andreas garderob. jag fick riva ut alla kläder för att något skulle komma in. Så nu blir det att åka och köpa förvaring.

Kommentera här: