Kort dag..

Idag blev det en kort dag i skolan och det har jag tjejerna att tacka för. De har varit helt underbara med skrivandet. Jag kan ju säga att jag inte har hittat så mycket i min text så jag har inte skrivit så jättemycket på del två. Men jag ska läsa här hemma under eftermiddagen. Eller i alla fall till Andreas kommer hem. Sen funderar ajg på att åka till Jenny och hälsa på mina små pluttar lite. Jag skulle ju ha varit barnvakt igår, men så blev det inte. Måste säga att jag saknar dem.

Vad alla har barn förresten. Till höger och vänster har det plottat ut små liv den senaste tiden. Blev bjuden på kalas idag förresten. Men det är inte förrän i mars. Lojzan blir nog glad om vi kommer. Eller i alla fall om Andreas dyker upp. Jag brukar inte vara så intressant i hennes ögon.

Kommentarer:

1 Louise:

JONNA! Klart du är intressant :D Du är ju världens bästa :D Hihi, men jag måste ju få hälsa på min/vår/din pojkvän nån gång, du har ju honom jämt :D

Pussigull!

Kommentera här: